torsdag 19 januari 2012

Torsdagspepp

Är så sjukt peppad för att träna skiten ur min stackars förslappade kropp även idag, men med jordens träningvärk inser även jag att det behövs en vilodag idag. Det värker i varendaste lilla del av kroppen efter yogapasset igår och jag bara älskar det. Tänk att det bara går att vara så himla lycklig över träningsvärk. Helt klart är att sjukan har lärt mig att inte ta något för givet längre, inte ens träningsvärk ;-)

Däremot tror jag inte att jag kan hålla mig från en repa utomhus ikväll. Att gå snabbt och långt tror jag att  min kropp pallar iallafall!

Har tusen saker jag borde ta tag i här hemma idag men jag är alldeles för rastlös för att sitta still. Skuttar mest runt och känner mig allmänt euforisk! Om ni tänker att vårkänslorna hoppar omkring i hela kroppen, man vill bara skratta, är fullständigt rastlös, känner sig totalt nykär och man är allmänt taggad på livet efter att ha sovit bort ett år av sitt liv så fattar ni kanske känslan :-)






1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...