söndag 12 februari 2012

Promenad på sjön





Tvingade med mig lillasyster ut idag som sällskap och hon tvingade i sin tur med mig ut på sjön. Jag är extremt rädd för isar men vi höll oss inne vid strandkanten där sjön inte är mer än en meter djup så det kändes ändå ganska tryggt :-)

Iallafall var det helt ljuvligt ute i solen och vi knatade en dryg mil i det härliga vädret. Sedan orkade jag tyvärr inte mer för då var jag helt stelfrusen. Knasigt eftersom det var betydligt varmare idag än vad det har varit andra dagar jag varit ute... En skållhet dusch och en timme under värmefilten sedan var min temperatur uppe i det normala igen. Det är bara att inse att min egen termostat har fått spunk...

Hoppas att ni andra har haft en härlig helg ni med!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...