onsdag 7 mars 2012

Att fantisera en smula


Det är länge kvar, jag vet, och vi har tillochmed en skidresa inplanerad om några veckor, men nu är nästan längtan större än någonsin.

Dagdrömmer om sommaren mest hela tiden. Och det bästa av allt är att i mina fantastier är livet fullkomligt perfekt. Solen skiner konstant från en klarblå himmel, vattnet är varmt och kvällarna är sådär ljuvligt ljumna. Semestern är evighetslång och alla i familjen är ständigt glada och lyckliga. Inget  tjafs, gnat eller tjat här inte. Jag hinner såväl slappa på stranden som åka på spännande resor. För att inte tala om hur mycket jag hinner träffa släkt och vänner, alla spontana grillmiddagar som jag enkelt och lätt roddar ihop...

Ja, det är inte utan att man längtar lite grann alltså...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...