onsdag 20 juni 2012

Kvällsmys

Vilken morgon, vilken dag, vilken kväll! Jag hoppas verkligen att ni andra har haft det lika soligt och härligt som jag har haft det idag för jag verkligen haft det fantastiskt! Det är såhär sommar skall vara! Lillasyster och jag har tillbringat precis hela dagen i ryggläge med näsan mot solen, så de är lite smått rosa nu. Men det gäller att passa på när solen väl behagar visa sig!
Det mest ansträngande vi har gjort idag var att gå vår sedvanliga kvällsrunda. Träningen går det lite si och så med just nu, men en kvällsrunda lyckas vi få till varje kväll iallafall. Den är inte lång, det går inte fort, men den är skön ändå. I sakta mak släpar vi oss runt med flip-flops på fötterna och njuter av stillheten. Ikväll var ljuset så vackert och jag fick på nåder öva att ta lite motljusbilder :)


I morgon hämtar vi hem lillebror. Det skall bli härligt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...