måndag 3 december 2012

Måndagmorgon

Godmorgon!
 
Vad mycket lättare det var att komma upp ur sängen i morse. Tända ljus i fönstren gör underverk för morgonhumöret och när julkalendern lockar på tv är det faktiskt inte alls speciellt svårt att lämna den varma sköna sängen. Det är ju lätt det mysigaste i december, att tända ljus och käka frulle tillsammans med lillebror framför tv:n på morgonen!
 



Nu har äntligen snön börjat singla ner från himlen här med, vilket gör livet betydligt ljusare. Trots det är jag lite nöjd över att få sitta hemma och plugga idag, det gör inte jättemycket om jag slipper gå ut när termometern visar -9 grader. Då fungerar det ganska bra för mig att få sitta hemma i soffan hela dagen :) Har två rejäla inlämningsuppgifter framför oss som skall in om två veckor så det är väl en av dem som vi sätter tänderna i idag.
 

 
Önskar er en fin dag!
 
/Anna

3 kommentarer:

  1. Vad mysigt det ser ut! Själv har jag lyckats midda julkalendern men tog igen mig idag på play.
    Här är det också riktigt kallt så jag stannar inne med tjejerna och myser.

    Ha en fin dag! kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller med. Allt blev så mkt lättare och roligare med snö och ljus lite överallt. Fina bilder du lagt in. Visst är det mysigt att äta frukost framför kalendern. Du blir inte rädd för spökena? :) Vår yngsta Lizette lyssnar på radions också.
    Lycka till med inlämningsuppgifterna. Glöm inte att sätta tänderna i lite käk också. ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...