måndag 8 april 2013

Tävlingsdags!

Som utlovat...

Dags för tävling här på bloggen och denna gång i samarbete med Nyblom och KollénAlltså, hela deras nya kollektion är ju fantastisk men är det något som jag är extra svag för så är det deras ljuvliga förkläden och därför är det ett sådant som jag kommer att lotta ut!




För att vara med och tävla om ett fint förkläde skall du gå in på Nyblom och Kolléns hemsida och välja ut det förkläde du vill ha om du vinner och sedan berätta det för mig i kommentarsfältet till detta inlägget. 

För att få ytterligare en lott och därmed dubblera dina chanser till vinst så gillar du Nyblom och Kollén på Facebook. (När du ändå är där inne får du gärna gillar av Dagar av lycka där också, då blir jag alldeles extra glad)

Tävlingen pågår till valborgsmässoafton och du som inte har någon blogg får inte glömma att lämna din mejladress så att jag kan få tag på dig om du vinner! Glöm inte heller att skriva hur många lotter du tar så jag vet!

Stort lycka till!

Kram Anna






13 kommentarer:

  1. Åh, vilken fin tävling. Det är klart att jag vill vara med och tävla. Stod faktiskt och tittade på ett förkläde som senast för några dagar sedan och tänkte att det nytt vore på sin plats.

    jag tar en lott för jag har fortfarande inte skaffat facebook och om jag vinner vill ha ha ett Ernst grillförkläde i rött! Min e-post är jenny_strom12@hotmail.com Hälsningar Jenny

    SvaraRadera
  2. Nä men ett till hade ju inte suttit fel ;) Ett grill frasse rosa blir la bra!?:D

    SvaraRadera
  3. Så fin tävling!

    Jag vill givetvis vinna ett Ernst grafit förkläde!!! Ernst måste det ju vara :)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Absolut att jag vill vara med och tävla med en lott! Vilken fin tävling! Om jag vinner vill jag ha ett Ernst grafit. Kram

    Mailadress: caro-lina-w@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Tävlingar är alltid roligt! Förkläderna är helt fantastiska, för att inte tala om alla andra fina saker dom har därinne!!!
    Jag har gillat deras FB sida och din har jag gillat för länge sedan.
    Tar således 2 lotter.
    Mail: franssontinabangsak@hotmail.com
    Önskemål om förkläde: Dam Petrus. Ljusgrön

    Kramiz Kristina Fransson

    SvaraRadera
  6. Tack för visiten i söndags :)
    Hakar också på tävlingen. Ett Nyblom Kollén förkläde tackar man ju inte nej till ;). Om jag blir den lyckliga önskar jag mig ett Frasses Grillförkläde i grönt. Har även gillat dem på FB så det blir ju två lotter.
    Kram Sara

    SvaraRadera
  7. Om jag vinner så skulle jag vilja ha förkläde Rebecka mix! Hade varit underbart att få vinna detta ljuvliga förklädde nu när man precis köpt lägenhet och ska flytta in om några månader!Hade kännt mig som en prinsessa i köket då:)
    Tack för en helt fantastisk blogg.

    Jag har tagigt 2 lotter:)

    Mail:franssonmizzy@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Vilen fin tävling. Gillar Nyblom o Kollens produkter mycket. Skulle jag vinna önskar jag ett Stefan mix, härliga vårliga färger som gör mig glad o skulle få mig att baka ännu mer.....Kramisar Tina

    SvaraRadera
  9. Har aldrig varit inne på den sidan innan, blir ju helt kär i allt de har! Jag skulle mer än gärna dansa runt i köket i ett förkläde: flick Petrus rosa och självklart har jag gått in och gillat nyblom kollen på facebook.

    SvaraRadera
  10. Jag skulle vilja ha förkläde Rebecca. Har gillat Nyblom och Kollén på facebook och dig har jag redan gillat ;)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  11. Vilken fin tävling! om jag vinner med min lott så vill jag ha ett Frasse i grönt.

    Kram Sofia sofiafialina@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Hej hej klart jag skall vara med....väljer Förkläde dam Petrus rosa. Gillar på FB nu också. Så det blir väl tre lotter nu :)
    Kram från Maria

    SvaraRadera
  13. Jag tokgillar ju Nyblom & Kollén så jag vill naturligtvis vara med:) Har gillat på fb också. Ernst grill mörkblå är min favvo:)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...